Білім беру ұйымдарында балаларды тамақтандыруды

Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі көрсетілетін қызметтерді, тауарларды жосықсыз берушілердің тізбесін қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 30 маусымдағы № 414 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 5 тамызда № 14079 болып тіркелді

      «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 4-1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі көрсетілетін қызметтерді, тауарларды жосықсыз берушілердің тізбесін қалыптастыру қағидалары бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитеті (М.С. Әбдікәрім) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде және мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялау үшін электрондық тасымалдағышта елтаңбалы мөрмен куәландырылған қағаз данасын қоса бере отырып жолдауды;
      3) тіркелген осы бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі мөрімен расталған және осы бұйрыққа қол қоюға уәкілетті адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған баспа және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жолдауды;
      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін;
      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралык ынтымақтастық департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым вице-министрі Э.А. Суханбердиеваға жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Қазақстан Республикасы
      Білім және ғылым министрі                      Е. Сағадиев

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы № 414 бұйрығымен
бекітілген

Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар
мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға
арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін
балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі
көрсетілетін қызметтерді, тауарларды жосықсыз
берушілердің тізбесін қалыптастыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер
      1. Осы Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі көрсетілетін қызметтерді, тауарларды жосықсыз берушілердің тізбесін қалыптастыру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 4-1-тармағына сәйкес әзірленді және Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі көрсетілетін қызметтерді жосықсыз берушілердің, тауарлардың тізбесін (бұдан әрі - Тізбе) қалыптастыру тәртібін айқындайды.
      2. Қағидаларда келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) Балалар құқықтарын қорғау саласындағы уәкiлеттi орган - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитеті;
      2) өнім беруші – тапсырыс берушiмен мемлекеттiк сатып алу туралы жасасқан шартта оның контрагенті ретiнде әрекет ететiн, кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыратын жеке тұлға, заңды тұлға (егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгiленбесе, мемлекеттiк мекемелердi қоспағанда), заңды тұлғалардың уақытша бiрлестiгi (консорциум). Кәсiпкерлiк қызмет субъектiсi болып табылмайтын жеке тұлғаға жекеменшік құқығымен тиесілі тұрғынжайды тапсырыс берушілер сатып алған жағдайда, мұндай жеке тұлға өнiм берушi болуы мүмкiн;
      3) тапсырыс берушілер (конкурсты ұйымдастырушы) – ұлттық басқарушы холдингтерді, ұлттық холдингтерді, ұлттық басқарушы компанияларды, ұлттық компанияларды және олармен үлестес заңды тұлғаларды, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкін, оның ведомстволарын, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің құрылымына кіретін ұйымдарды және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғаларды және олармен үлестес заңды тұлғаларды қоспағанда, мемлекеттік органдар, мемлекеттiк мекемелер, сондай-ақ мемлекеттiк кәсiпорындар, дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы мемлекетке тиесiлi заңды тұлғалар және олармен үлестес заңды тұлғалар.
2-тарау. Жосықсыз әлеуетті өнім берушілердің
тізбесін қалыптастыру тәртібі

      3. Заң күшіне енген сот шешімі негізінде конкурсты ұйымдастырушы (тапсырыс беруші) мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі көрсетілетін қызметтерді жосықсыз берушілердің, тауарлардың тізбесін қалыптастырады.
      4. Тізбе осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес электрондық нысанда қазақ және орыс тілдерінде қалыптастырылады және:
      1) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12788 болып тіркелген Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 717 бұйрығымен бекітілген Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға білім беру ұйымдарында тәрбиеленуші және білім алушы балаларды тамақтандыруды қамтамасыз етуге байланысты тауарларды сатып алу қағидаларына сәйкес біліктілік талаптары бойынша дұрыс емес ақпарат берген;
      2) оны конкурс жеңімпазы деп таныған жағдайда шарт жасасудан жалтарған;
      3) мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға білім беру ұйымдарында тәрбиеленуші және білім алушы балаларды тамақтандыруды қамтамасыз етуге байланысты тауарларды олармен жасалған жеткізу шарты немесе шарт бойынша өз міндеттемелерін орындамаған немесе тиісінше орындамаған өнім берушілер туралы (бұдан әрі – өнім беруші) мәліметтерді қамтиды.
      5. Конкурсты ұйымдастырушы (тапсырыс беруші) осы Қағидалардың 4-тармағының 1), 2), 3)-тармақшаларында қарастырылған жағдайларда мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі көрсетілетін қызметтерді беруші тарапынан бұзушылық фактілерін білген күнінен бастап 30 күнтізбелік күннен кешіктірмей өнім берушіні жосықсыз беруші деп тану үшін сотқа жүгінеді.
      6. Конкурсты ұйымдастырушы (тапсырыс беруші) жосықсыз өнім беруші деп тану туралы күшіне енген сот шешімін алған күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде оны Тізбеге қосады және интернет-ресурсқа орналастыру үшін балалардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органға (бұдан әрі – уәкілетті орган) жібереді.
      7. Уәкілетті орган Тізбені алған күннен бастап оны бір жұмыс күн ішінде уәкілетті органның интернет-ресурсына орналастырады.
      8. Өнім беруші, оны жосықсыз әлеуетті өнім беруші деп тану туралы сот шешімі заңды күшіне енген күнінен бастап 24 (жиырма төрт) ай мерзімге Тізбеге енгізіледі.
      9. Конкурсты ұйымдастырушы осы Қағидалардың 8-тармағында белгіленген мерзім өткеннен кейін өнім берушіні Тізбеден шығарады.
      10. Жосықсыз өнім беруші деп тану туралы шешімнің күшін жою туралы күшіне енген сот актісі болған жағдайда, жосықсыз өнім беруші туралы мәліметтері бар Тізбедегі жазбаны конкурсты ұйымдастырушы тиісті сот актісін алған күнінен бастап бір жұмыс күн ішінде алып тастайды.
      11. Тізбе өзгерген кезде конкурсты ұйымдастырушы (тапсырыс беруші) үш жұмыс күн ішінде ақпаратты уәкілетті органға жібереді.

Мектепке дейінгі, орта білім беру
ұйымдарында, жетім балалар мен ата-
аналарының қамқорлығынсыз қалған  
балаларға арналған білім беру  
ұйымдарында оқитын және      
тәрбиеленетін балаларды      
тамақтандыруды ұйымдастыру     
жөніндегі көрсетілетін қызметтерді,
тауарларды жосықсыз берушілердің
тізбесін қалыптастыру қағидаларына
қосымша

           
Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар
мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға
арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін
балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі
көрсетілетін қызметтердің, тауарлардың тізбесі


Жосықсыз әлеуетті өнім беруші (өнім беруші) туралы ақпарат

Өткізілген конкурс туралы мәліметтер

Әлеуетті өнім берушіні жосықсыз әлеуетті өнім берушілер тізбесіне қосу негіздемесі, сот шешімінің күшіне енген күні

Әлеуетті өнім берушінің (өнім берушінің) атауы

Әлеуетті өнім берушінің (өнім берушінің) орналасқан жері

жеке сәйкестендiру нөмiрі/ бизнес-сәйкестендiру нөмiрi

конкурс қорытындысын жүргізу күні

Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі көрсетілетін қызметтердің атауы


Школьное питание

В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан «Об образовании» и постановлением Правительства РК от 25 января 2008 года № 64 местный исполнительный орган организует бесплатное питание отдельных категорий обучающихся. В текущем учебном году горячее питание организовано для 2 225 688 (86,1%) детей (2013г.- 80,4%).
Бесплатным горячим питанием обеспечены 99,7% из социально незащищенных категорий обучающихся (2013г. - 99%).
По решению местных исполнительных органов бесплатным горячим питанием охвачены учащиеся начальных классов пяти регионов: г. Астана (100%), Атырауская область (100%),  г. Алматы (95,3%), Актюбинская область (98,8%), Западно-Казахстанская область (99,2%). В РК данный показатель составляет 49,5% (2013 г. - 47,5%).
         Всего питанием за счет средств местных бюджетов охвачены 738 723 (33% от общего количества учащихся) школьника, в их числе дети из социально незащищенных семей и учащиеся начальных классов. 




  Данные об организации бесплатного горячего питания учащихся в организациях среднего образования 
  Регион Количество обучающихся                                   из социально-незащищенных категорий, охваченных                     бесплатным горячим питанием                                                         (ПП РК № 64 от 25.01.2008 г.) 
1 Акмолинская 12339
2 Актюбинская 20528
3 Алматинская  25077
4 Атырауская 9085
5 В-Казахстанская 24188
6 Жамбылская 22542
7 З-Казахстанская 17351
8 Карагандинская 18190
9 Кызылординская 21067
10 Костанайская 10503
11 Мангистауская 11042
12 Павлодарская 14954
13 С-Казахстанская 8602
14 Ю-Казахстанская 29144
15 г. Астана 2213
16 г. Алматы 9395
  итого 256220
  СПРАВОЧНО: По решению местных исполнительных органов в текущем учебном году бесплатным горячим питанием охвачены учащиеся начальных классов пяти регионов: г. Астана (100%), Атырауская область (100%),                    г. Алматы (95,3%), Актюбинская область (98,8%), Западно-Казахстанская область (99,2%). 

 


 

Кардинально изменены условия организации школьного питания.

С 1 июня т.г. вступило в силу постановление Правительства Республики Казахстан «Об утверждении Правил выбора поставщиков  услуг по организации питания обучающихся в организациях среднего образования» от 3 марта 2014 года № 172 (далее - Правила).

Выбор поставщика услуги по предоставлению питания обучающимся выведен из системы государственных закупок, что снимает проблему демпинга цен в ущерб качеству школьного питания.

Одновременно усилены квалификационные требования к потенциальным поставщикам.

Эти меры позволят усилить контроль за предоставлением школьникам безопасного и сбалансированного питания.

Внедрение Правил закрепит персональную ответственность руководителей школ за организацию питания школьников. Открытость и гласность конкурса позволит обеспечить равный доступ потенциальных поставщиков к участию в конкурсе и выбрать добросовестного поставщика услуги.


Истина в еде

17.04.2014
В октябре прошлого года в одной из школ Павлодара учеников едва не накормили геркулесовой кашей с червями. Тогда живность вовремя обнаружила медработник. Чиновники от образования надеются, что после внедрения новых правил проведения конкурса для поставщиков, которые обеспечивают продуктами и организуют горячее питание в казахстанских школах, таких случаев больше не будет. Правила вступят в силу с 1 июня. Кто, как и на какую сумму в следующем учебном году будет кормить наших детей? 
 - В последнее время участились факты, когда поставщики предоставляли детям некачественное питание, - констатирует руководитель управления по защите прав детей комитета по охране прав детей МОН РК Ляззат ДАУЛБАЕВА (на снимке).

- Вы наверняка знаете о последнем случае отравления в школе Астаны, которое произошло буквально на прошлой неделе. Понятно, что прежний подход был направлен на то, чтобы сократить расходы государства, но не учитывал всех особенностей системы школьного питания. На это обратили внимание депутаты парламента, именно они заговорили о том, что в закон нужно внести изменения. В результате наше управление разработало новые правила для выбора поставщиков, которые и были утверждены. 
                                                                       
- К чему приводил прежний подход? 
- Например, в конкурсе, объявленном школой из Астаны, мог победить поставщик из Шымкента лишь из-за того, что предлагал минимальную цену за свои услуги. Все, казалось бы, в рамках закона, но тут же возникал вопрос, каким образом он будет поставлять товар из одной части Казахстана в другую. Подобные ситуации приводили к судебным тяжбам. К тому же поставщик мог выступить субподрядчиком и передать свои полномочия другой компании, которая уже и работала со школой. Все это приводило к тому, что в этой сфере мог выиграть кто угодно, даже компании-однодневки, решившие подзаработать. Чтобы избежать этого, мы помимо изменений самих правил проведения конкурса определили и критерии, которым должен соответствовать поставщик. Их несколько: наличие опыта работы, специалистов с соответствующим уровнем образования и квалификации, сертификата системы менеджмента качества, ассортиментного перечня выпускаемой продукции, а также специального транспорта, имеющего санитарно-эпидемиологическое заключение.
- Как вы считаете, можно ли накормить школьника на сто тенге, как это происходило в некоторых регионах? 
- Конечно, нет. Это очень мало, да и на триста - что для Казахстана пока максимум - тоже весьма проблематично. Конечно, после введения новых правил эта сумма повысится. Пока нельзя сказать на сколько, но уж точно на сто тенге больше кормить не будут. 
- Раньше некоторые директора говорили, что не могут контролировать то, что происходит в их школьной столовой, дескать, там все решает частник, и администрация учебного заведения ему не указ…
- На самом деле руководители школ несколько лукавят. Я допускаю, что подобные случаи могли быть, но в целом директор может и должен контролировать то, как и чем кормят детей. Ведь согласно нашему законодательству руководитель организации образования несет полную ответственность за жизнь и здоровье обучающихся в период получения образования. Школа разрабатывает и согласовывает меню с органами сан-эпиднадзора. При этом может учитываться и мнение родителей, но в любом случае меню должно отвечать требованиям СанПиН. В начале каждого учебного года директор издает приказ о создании школьной бракеражной комиссии, в состав которой входят руководители учебного заведения, социальный педагог, медицинская сестра и представитель родительского комитета. Комиссия осуществляет ежедневный конт¬роль за организацией питания. Эта система сохранится и сейчас, но при этом у директора появится еще больше возможностей влиять на то, как и чем кормят детей. 
- В последнее время все чаще звучат предложения об унификации школьной еды, создании комбинатов питания, меню которых должно быть хорошо продумано, сбалансировано и при этом одинаково для всех. Эта идея может быть реализована? 
- Конечно, причем в ближайшее время. Предполагается, что на основе государственно-частного партнерства к 2020 году во всех областных центрах, Астане и Алматы будет построено 16 энерго¬сберегающих комбинатов школьного питания. Сейчас вопрос о их строительстве прорабатывается в восьми регионах. Первым проект будет запущен в Астане. Планируется, что возведение комбината питания, который будет выпускать до 50 тысяч порций в день, начнется в 2015 году. Это будет предприятие, на котором будут использовать самые передовые технологии. Уже определен участок, на котором он появится, разрабатывается необходимая документация. Стоимость проекта шесть миллиардов тенге. К тому же сейчас прорабатывается стандарт школьного питания и нормы питания обучающихся в общеобразовательных школах, они должны быть приняты до конца этого года.
Как было
Управление образования либо сама школа на специальном интернет-портале Минфина объявляли о конкурсе на проведение госзакупок. Производились они на объем средств, выделенных из местного бюджета. А так как в большинстве регионов бесплатно кормят только детей из социально незащищенных семей, то и закупки производились лишь на эту сумму. Основным критерием выбора победителя была цена, предложенная предпринимателем. Соответственно, выигрывал тот, кто ставил самую низкую цену, а это сказывалось на качестве питания. К тому же претенденты зачастую откровенно демпинговали. При этом поставщик кормил всех учащихся школы, а не только детей из малообеспеченных семей, чтобы повысить свои доходы, увеличивал стоимость завтраков и обедов для ребят, за которых платят родители.
Как будет
После 1 июня поставщик будет обеспечивать питание школьников не только из малообеспеченных семей - деньги на них выделяются из бюджета, но и тех, кто обедает за счет родительской оплаты. Это позволит избежать необоснованного повышения стоимости обедов. Исчезнет и привязка к цене - теперь ее устанавливает организатор конкурса. Еще одно важное новшество касается изменения состава конкурсной комиссии, которая и выбирает поставщика. Если раньше она полностью состояла из представителей образования, то теперь ее состав расширен, в нее могут входить представители органов по управлению госимуществом, санитарные врачи, НПО и родители. Причем количество участников неограниченно, главное, чтобы оно было нечетным. При этом организатором конкурса и председателем комиссии является директор школы. Он утверждает ее состав, вместе со всеми рассматривает конкурсные заявки потенциальных поставщиков и принимает решение об определении победителя. По итогам конкурса директор школы заключает договор с ним. Процедура должна быть предельно прозрачной: организаторы конкурса на каж¬дом этапе будут сообщать о его результатах, информация будет выкладываться на специальных интернет-ресурсах, местных управлений образования, например. Планируется, что за честностью проведения конкурса будут следить родители и члены НПО, они смогут сообщать о фактах злоупотреблений в вышестоящие органы.
Только цифры
- Сегодня горячее питание организовано в 6098 школах рес¬публики, это почти 85 процентов. Питаются в столовых более двух миллионов детей - 81,1 процента. Не входят в их количество в основном сельские школьники, им проще и дешевле пообедать дома.
- Стоимость одного школьного обеда в регионах Казахстана варьируется от 100 до 300 тенге. К примеру, в Алматы эта сумма составляет 300 тенге, в Астане - 280, в Карагандинской области - 250 тенге. Самые “дешевые” Павлодарская и Акмолинская области - 200 тенге за обед и Костанайская - всего 105 тенге. 
- Бесплатное горячее питание для всех учащихся начальных классов финансируется из местного бюджета в пяти регионах - Астане, Алматы, Актюбинской, Атырауской и Западно-Казахстанской областях. Это 47,9 процента от всего количества учеников начальных классов по Казахстану. В целом же по стране бесплатно кормят только детей из социально незащищенных семей, их чуть более 250 тысяч человек.
 
газета "Время" Оксана АКУЛОВА, Алматы,
17 апреля 2014, 00:18

 
Для сведения:

Білім беру ұйымдарында балалардың тамақтануын ұйымдастыру туралы

Мектептерде тамақтану тегін негізде және ата-аналардың қаражаты есебінен ұйыдастырылады.

Жергілікті бюджет есебінен 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 ҚР Үкімет қаулысымен белгіленген жекеленген санаттағы оқушылардың - жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар, тұрмысы төмен отбасылардан шыққан, өмірдің қиын жағдайына түскен және т.б. балалардың құқығы бар.
2015 жылы тегін тамақтандыру қолданыстағы мектептік бір мәрте тамақтандыру Қазақ тағамтану академиясымен бірлесе отырып жасаған нормаларына (12.03.2012ж. №320 ҚР ҮҚ 15-қосымшасы) сәйкес іске асырылады.

Бүгінгі күні, ыстық тамақтандыру жалпы білім беретін мектептерде 2 638 143 білім алушыларға ұйымдастырылған, оның ішінде тегін тамақтануға құқығы бар жекелеген санаттағы 255 023 білім алушы тегін тамақтандырумен қамтылған.
Бұдан басқа, қосымша әкімдердің шешімі бойынша, сондай-ақ демеушілер есебінен тегін тамақтандырумен мектептердің 222 089 білім алушысы (бастауыш сынып оқушылары, қиын өмірлік жағдайға тап болған, көпбалалы отбасылардың балалары және басқалары) қамтылған.

(Анықтамалық: 2014 жылдан бастап балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру мемлекеттік сатып алу жүйесінен шығарылды. Осыған байланысты, Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға білім беру ұйымдарында тәрбиеленуші және білім алушы балаларды тамақтандыруды қамтамасыз етуге байланысты тауарларды сатып алу қағидалары  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 717 бұйрығымен  бекітілді. Осы бұйрыққа сәйкес, мектептегі тамақтандыруды ұйымдастырудың басты міндеттерінің бірі тағам дайындауда азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсізідгінің кепілдігі болып табылады.).

 


Білім беру ұйымдары желісінің кепілдік берілген мемлекеттік нормативін бекіту туралы

Орта білім беру ұйымдарында оқитындарды тамақтандыруды ұйымдастыру және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында тәрбие алатын және оқитын балаларды тамақтандыруды қамтамасыз етуге байланысты тауарлар сатып алу қағидаларын бекіту туралытамақтандыруды қамтамасыз етуге байланысты тауарларды сатып алу қағидаларын бекіту туралы

Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан

Әлеуметтік көмек көрсетілетін азаматтарға әлеуметтік көмектің мөлшерін, көздерін, түрлерін және оны беру қағидаларын бекіту туралы

Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оқитын және тәрбиеленетін балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру жөніндегі көрсетілетін қызметтерді, тауарларды жосықсыз берушілердің тізбесін қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы

Жоғары
© 2017 Балалардың қүқықтарын қорғау комитеті

010000, Астана қаласы, Орынбор көшеcІ
«Министрліктер Үйі» Әкімшілік ғимараты, № 8 үй, 11 кіреберіс. Тел.: 8 7172 74 23 42

Яндекс.Метрика